poniedziałek, 2 lipca 2012

Neon light!



Po tygodniowej nieobecności powracam w neonowym stylu :) Moja dzisiejsza propozycja to po raz kolejny stylizacja, którą z powodzeniem można nosić na co dzień. W tym sezonie projektanci zaproponowali nam szeroką gamę kolorystyczną, z której wybieramy to, co lubimy najbardziej. Poszczególne kolory możemy łączyć, albo blokami, czyli dobieramy kolory tak, by ze sobą kontrastowały, albo łączyć je z kolorami stonowanymi, takimi jak granat czy szarość. Druga opcja stała się inspiracją dla mnie :) Do neonowego topu dobrałam kwiecistą spódniczkę, a także perłowe dodatki, by całość stroju była delikatniejsza i bardziej dziewczęca :) Mam nadzieję, że spodoba się także i Wam! :)







Top/spódniczka - Tally Weijl
Kolczyki/bransoletki/Buty - H&M

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęcy strój :)
    Słodko i kobieco w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jesteś. :) moja siostra ma tą samą spódniczkę. :)

    OdpowiedzUsuń