niedziela, 10 czerwca 2012

Smartly dressed :)


Cześć Wam wszystkim! Jak mija Wam święto kibiców piłki nożnej? Ja uwielbiam ten sport, dlatego wspólnie z narzeczonym dzielnie kibicujemy najlepszym :) Udało nam się jednak znaleźć czas na spacer po wrocławskim Parku Japońskim :) Moja dzisiejsza stylizacja ponowne jest prosta i niewymuszona, ale myślę, że właśnie w tym tkwi jej urok :) Dajcie proszę znać, jak Wam się podoba i jak znosicie czas Euro 2012 :)


Spódniczka - Bershka
Koszula - Bershka
Listonoszka - Primark
Naszyjnik - Asos
Pasek - Pull&Bear 

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że w Wrocławiu jest Japoński Park ..
    Stylizacja ładna i skromna, wyraża Ciebie, tak myslę.
    Co do Euro - wierzmy w Polskę do samego końca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej świetny blog :)
    zapraszam również do mnie
    http://mynightandday.blogspot.com/
    + miło by mi było jakbyś zostawiła jakiś komentarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka
    świetny blog
    ehh,,,same ochy i achy:D
    może obserwujemy się??:)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula ładna :)
    a Euro oglądam i wspieram naszych :p

    OdpowiedzUsuń