sobota, 2 czerwca 2012

Look of the day - limonkowy styl!



Różnorodność kolorów sezonu wiosenno-letniego jest niezwykle bogata. Cieszy mnie to bardzo, ponieważ od zawsze lubiłam żywe kolory połączone z wyrazistymi dodatkami. W dzisiejszym poście wykorzystałam kolor limonkowy, który obok odcieni cytrynowych i mandarynkowych tworzy ciekawą gamę kolorystyczną proponowaną nam przez projektantów i stylistów. Limonkowa marynarka to element stylizacji bezsrzecznie zwracający na siebie uwagę, a zarazem podkreślający opaleniznę, nad którą muszę jeszcze popracować ;) Co prawda noszenie tego typów kolorów wymaga odrobiny odwagi, ale ja czuję się z limonce doskonale :) Mam zamiar zainwestować jeszcze w jakieś limonkowe lub mandarynkowe dodatki, ale zobaczymy, co uda mi się upolować ;) A co Wy myślicie o moim stroju? Czekam na komentarze :)







 Spodnie - Pull&Bear
 Top - H&M
 Naszyjnik - Asos
 Marynarka - sklep internetowy

14 komentarzy:

  1. świetny look, śliczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci do twarzy w takim wydaniu.
    Kolorystyka bardzo pozytywna, do tego połączenie z znakomitym zlotym "łańcuchem" , bardzo trafne.
    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała żeby było mi tak ładnie w przedziałku na środku.. :)
    A co do outfitu, ja w neonach się nie widzę, ale Ty wyglądasz uroczo. Pozdrawiam, obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci w limonkowym:) Niestety nie mam zbyt wiele rzeczy w tym kolorze a bardzo go lubię.
    ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna marynarka, obserwuję♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również właśnie podoba się ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna kolorystyka, a naszyjnik dodaje elegancji i uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie pasuje ten kolor do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna marynarka ;) bardzo do Ciebie pasuje. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. marynarka jest świetna! a jaki to dokładnie sklep internetowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mosquito :) Polecam serdecznie, bo już nie raz u nich kupowałam i nigdy się nie zawiodłam ;)

      Usuń
  11. wow! this outfit is perfect!!! you are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie wszystko dobrałaś. Kolorystyka super. Kocham limonke!

    OdpowiedzUsuń