czwartek, 21 czerwca 2012

Glossy trousers


Dzisiejszy strój dnia jest propozycją prostą, ale uroku dodają jej spodnie. Są one delikatnie świecące i stały się dla mnie alternatywą dla modnych w tym sezonie lateksowych leginsów, tregginsów czy spodni ;) na nie nie zdecydowałam się nigdy, ale ich skromniejsza wersja jest dla mnie idealna. Dajcie mi proszę znać, jak podoba się, a dodatkowo trzymajcie za mnie jutro kciuki, bo czeka mnie bardzo ważny dzień, ale o tym w kolejnym poście :)





Koszula - Bershka
Top - House
Spodnie - Gatta
Pasek - Allegro
Okulary - Centro Fashion 

7 komentarzy:

  1. fajne te spodnie ;) i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, widać, że stylizacja wygodna, w sam raz na wypad do miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooodaj mi taki pasek kurcze! Tyle go już szukam :d

    OdpowiedzUsuń
  4. uroku dodaje ta związana w supeł koszula, I like this! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor paska świetnie przełamuje stylizację!:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń