sobota, 23 czerwca 2012

Baskinka!


Tak jak wspominałam w poprzednim poście, kilka dni temu czekał mnie bardzo ważny dzień, czyli obrona pracy magisterskiej i ... udało się i to na 5! Jestem z tego bardzo zadowolona i szczęśliwa, że udało mi się skończyć studia i to na dodatek z taką oceną ;)
 Teraz jednak czas na krótką notkę o dzisiejszym stroju, który doskonale służył mi podczas dzisiejszego spaceru po pięknym Wrocławiu. Baskinka, bo to ona jest bohaterką dzisiejszego wpisu, to falbanka wszyta w okolicach talii, która niewątpliwie króluje w tym sezonie. Bywa doszywana do spódniczek, żakietów, ale także do spodenek, jak w moim przypadku. Jest świetną propozycją dla osób chcących uwypuklić biodra, zamaskować masywne uda lub brzuszek ;) Jak podoba się Wam moja propozycja z baskinką właśnie? Czekam na Wasze komentarze :)







Bluzka - Tally Weijl
Spodenki - Mosquito
Torebka - Allegro
Buty - Centro Fashion

19 komentarzy:

  1. Spodenki są świetne i gratuluję 5!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz sliczną figurę, prezentujesz się idealnie w takim zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baskinka na spodenkach- ciekawe połączenie. Do Twojej seksownej figury idealne. Całość bardzo ciekawa i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry pomysł z baskinką, no i przede wszystkim gratuluję obrony na piątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podoba stylizacja, świetne spodenki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy obrony! :)
    Cudne te spodenki, super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki podkreślają Twoje piękne nogi, super! Bardzo efektowny outfit <3

    PS. Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, widzę, że studiujesz we Wrocławiu! Znasz już stronkę https://www.facebook.com/wrofashionpeople? :-) Gorąco Cię tam zapraszam i gratuluję piąteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje obrony na 5 :) spodenki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. ale urocza koszulka, dawno ja kupowalas? ogolnie caly zestaw dobrze dobrany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam ją jakiś miesiąc temu, ale widziałam ją ostatnio na wyprzedaży za 19,99 :)

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądasz, bluzka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawienie;) Wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw!

    zapraszam
    d0minika.blogspot.com
    dziękuję za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra stylizacja, super spodenki, śliczna bluzka ;)
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń