wtorek, 15 maja 2012

Kwiatowa rewolucja!

Kwiaty, bo o nich oczywiście mowa, to tegoroczny gorący trend, który możemy podziwiać właściwie na wszystkich częściach ubioru. Drobne kolorowe kwiatki jako dodatek do reszty stroju, to w tym sezonie zdecydowanie za mało.  Rok 2012 kreuje modę na łączenie kwiecistych wzorów ze sobą, tworząc tym samym niezwykłą mozaikę barw.  Mnie w tym roku urzekły kwiatowe printy pojawiające się na marynarkach. Na zdjęciach zobaczycie moje ulubione propozycje :) Jeśli któraś z Was widziała jakąś cudną marynarkę floral, dajcie proszę znać, bo na taką właśnie poluję :)






Ten jest moim ulubinym :)
Źródło: asos.com

15 komentarzy:

  1. ten ostatni ma najciekawszy krój! a drugi jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello! thanks for visit and comment my blog! I'm glad that you like it. Hope you keep enjoying what i write.
    Kisses from Venezuela!
    Lou
    www.louromerofashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka kobieca rewolucja:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny desen. Uwielbiam kwiaty! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kwiatowe marynarki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te marynarki są świetne, pierwsza zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne! motyw kwiatowy jak widac nie tylko na spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. love number one and three!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous blog! Come to see my new post today!

    OdpowiedzUsuń
  11. mi najbardziej podoba sie pierwsza-cudowna jest
    co do kwiatow,to w tamtym roku juz mi sie przejadly.i wszystko co brzydkie,a z kwiatami przykuwalo uwage dziewczyn-TO CHORE!.
    postanowilam sobie zrobic"diete od kwiatow" i nie kupowac wiecej rzeczy,niestety przedwczoraj poszlam na zakupy-i zakupilam dwie pary tenisowek..w kwiaty
    no trudno:)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz abosolutnie rację :) ja o dziwo mam bardzo mało rzeczy w kwiaty, na szybko doliczyłam się 3 ;) dlatego też poluję na taki żakiet :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać :) PS.Obserwujemy ? ? Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już :) dzięki wielkie za miłe słowa ;)

      Usuń