niedziela, 20 maja 2012

Into neutral !



W dzisiejszym stroju dnia nie zaproponuję Wam nowości. Cały mój strój został skomponowany z rzeczy, które miałyście już okazję zobaczyć. Raz jeszcze chcialam przełamać stereotypy dotyczące tego, że niektórych kolorów nie powinno się ze sobą łączyć. Tak było z kolorem niebieskim i zielonym, ale mnie takie połączenie bardzo się spodobało ;) By jednak zachować nutkę elegancji, to luźnego dość stroju dodałam naszyjnik asos kupiony na wielkeij wyprzedaży :) Jak Wam spodobało się takie niekonwencjonalne połączenie kolorów? :)




12 komentarzy:

  1. mi się takie połączenie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik cudowny :) gratuluję zakupu :)
    ja lubię połączenie niebieskiego i zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękny naszyjnik!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenia kolorów. nie za dużo, ale i nie monotonnie- brawo! pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz, naszyjnik świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze są proste pomysły i naturalność

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się połączenie kolorów:) świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny outfil, świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś śliczna:) połączenie kolorów całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so attractive post! tell me if you wanna follow each others blog! ;)

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń