wtorek, 29 maja 2012

The essence of styles!



W dzisiejszynm poście chciałam Wam zaprezentować zestaw, który dla mnie stanowi jedną z realizacji esencji stylu :) Podstawą stroju są obcisłe jeansy, a dodatkiem i elementem głównym miętowa motylkowa koszula wykonana z szyfonowego materiału. Całości dopełnia naszynik, który miałyście już okazję zobaczyć, a także czerwone szpilki dopełniające całość ;) Czy podoba Wam się moja propozycja? Co dla Was stanowi klasyczny strój? Jestem bardzo ciekawa ;)






Dajcie znać, co myślicie o mojej styliazcji :)

17 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam! dzieki za komentarz i odwiedzenie mnie:) podoba mi sie kolor Twojej bluzeczki:) ladne polaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, krój i kolory świetnie do Ciebie pasują:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! Przydałby się jeszcze opis ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! bardzo mi się podoba:)
    ślicznie wyglądasz w tej miętowej bluzce ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzka! dziękuję za odwiedziny i komentarz, poobserwuję, bo fajnie tutaj :* co do cierpliwości to i mi się tak wydawało, ale dałam radę zrobić nawet u prawej ręki haha:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! Nie jest jakoś wymyślnie, ale za to kobieco i seksownie. Dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz prześlicznie;)Do tego strój wydaje się wygodny - perfekcja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik świetny ;)

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie nazwałąbym tego koloru mietą, ale nie oznacza to,ze mi sie nie podoba. super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. such a great outfit, love the color of your blouse!!!
    Kisses!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super outfit, świetna bluzka ;)) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to myślałam, że będzie gorszy, ale nie odprysnął tak szybko jak się tego spodziewałam : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, zaazdroszczę urody i figury:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie się prezentujesz, stylizacja na + ;))

    OdpowiedzUsuń