sobota, 12 maja 2012

Colors!


Nie będę chyba zbyt oryginalna, jeśli powiem, że tegoroczna kolorystyka i możliwość łączenia ze sobą kolorów, które na pierwszy rzut oka w ogóle nie pasują, wyjątkowo przypadły mi do gustu :) 
Sezon wiosna/lato 2012 jest niezwykle elastyczny. Na plan pierwszy wysuwają się pastele, odważniejsze dziewczyny sięgają po wersje neonowe, a te, które wolą pozostać przy klasyce, wybierają królową kolorów, czyli nieskazitelną biel. Jak widać prawie każda z nas może być modna w tym sezonie, odpowiednio łącząc ze sobą elementy stroju ;)
W mojej dzisiejszej stylizacji pokaże Wam kolorową Agnieszkę, czyli strój, na który składa się mix kolorów ;) Jak Wam się podoba? Będę wdzięczna za każdy komentarz ;)





Bluzka - Reserved
Spódniczka - Tally Weijl
Buty - CCC
Kolczyki - Reserved
Lakier - Loreal Paris

31 komentarzy:

  1. świetnie, ładna bluzka!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ zgrabna z Ciebie bestia!:) wygladasz olsniewająco!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki, a jak z jakością tej spódniczki po praniu? Bo tak jakoś długo zastanawiam się nad jej kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj prałam ją pierwszy raz i dziś okazało się, że wygląda świetnie i na dodatek nie trzeba jej prasować, także na ten moment oceniam ją bardzo dobrze ;)

      Usuń
  4. bardzo zgrabne połączenie! od razu jest radośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna bluzka!:) Piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna z ciebie dziewczyna! Dziękuję za komentarz i zapraszam do skomentowania nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się bluzka, w pracy niestety nie mogłabym w niej chodzić..ale co tam:-). Mam za to jakąś awersję do sklepu Tally Weijl, bez względu na to co tam kupiłam (sweter, bluzka), zawsze kończyłam z uczuleniem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja się z czymś takim nie spotkałam, aczkolwiek zaczynam się zastanawiać czasami, czy nie jestem za "stara" na ten sklep :)

      Usuń
  8. ślicznie wyglądasz, tak wiosennie i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zwiewnie i lekko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest przesliczna :) Pozdrawiam i zapraszam, jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie ;) bluzka mi się bardzo podoba :p
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. gorąco polecam te spódnice maxi, bo do obcasów wyglądają obłędnie , zwracają uwagę no i oczywiście wygląda się w nich niczym z rozkładówki vogue'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę nad taką, ale boję się, że nie sprawdzi się przy moim nienachalnym wzroście 156cm :)

      Usuń
  13. uwielbiam ta spodniczke sama mam czarna i ejstem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba.
    ślicznie wyglądasz! :)
    p.s. mam tą spódniczkę z tally weijl ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :) bardzo ładny strój dnia :) a spódniczka śliczny kolor :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. możliwe :) a przynajmniej posiadanie bloga pozwala mi tą wrażliwość dodatkowo eksponować.
    przyjemnie tu u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  17. dawno tu nie byłam; wiosennie bardzo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudnie wyglądasz! I jesteś mega zgrabna!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś śliczna !

    Dodaję do obserwowanych, będzie mi bardzo miło jeśli też mnie dodasz :)

    www.madnessmisslia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka jest sliczna! Jednak zamiast tych butów zalozylabym sandalki.
    Pozdrawiam i dziekuje za wizyte!

    OdpowiedzUsuń
  21. mega bluzeczka! :)

    ps. dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak też mnie dodasz ;P :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentujesz się niezwykle uroczo.
    Dziekuje za komentarz i zapraszam częsciej.
    Bede obserwować

    Cleo

    OdpowiedzUsuń