sobota, 14 kwietnia 2012

Sukieneczka mała ;)

Każda dziewczyna chyba najbardziej kobieco czuje się właśnie w sukience. Osobiście od dziecka nie znosiłam spódniczek i sukienek, ale od jakiegoś czasu są to moje ulubione outfity!




Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją kobaltową mini z zipami na placach i zameczkami w miejscu kieszonek :) Bardzo spodobała mi się złota imitacja naszyjnika przyszyta do sukienki. Połączyłam ją klasycznie z czarnymi rajstopami i moimi panterkowmi szpilkami. Cały zestaw tak bardzo mi się spodobał, że zdecydowałam się pozować w samej sukience, choć na dworze upału nie było :) A Wam jak podoba się moja stylizacja? Dla mnie byłaby idelana, gdyby nie...blada skóra :D







17 komentarzy:

  1. śliczna sukienka, szczególnie kolor! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest boska... a Ty jesteś strasznie piękna chudzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie też przez ostanie lata chodziłam w spodniach, legginsach, od czasu do czasu w spódniczkach, ale sukienek to raczej nie kupowałam. Ostatnio jednak się nawróciłam i szukam wszędzie ładnych wiosnenno - letnich sukieneczek :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w tej sukience :)
    ja niestety sama się do sukienek przełamać nie potrafię, chociaż powolutku do spódnic się przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od 3. klasy liceum się przekonałam do nich, jak sporo wtedy schudłam, bo jakieś 16-17 kg ;)

      Usuń
  5. przepiękna kabaltowa sukienka :) uwielbiam ten kolor i nawet ostatnio kupiłam w takim kolorze marynarkę :) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sukienki i spódnice uwielbiam! I Twoją bym Ci chętnie ukradła, bo ma piękny fason:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka ;) zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania śliczna bransoletka Romantica ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka! fajne te suwaki po bokach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w sukience! Noś je jak najczęściej ;)

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, ale śliczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  11. dodam jeszcze, idealna w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna, śliczna i jeszcze raz śliczna :)

    OdpowiedzUsuń