poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pomarańcz po raz drugi!

   Witam Was wszystkie! Powiem szczerze, że choć blogiem zajmuję się od niedawna, to bardzo mnie to wciągnęło i każdego dnia chętnie śledzę Wasze komentarze i opinie na mój temat, na szczęście na razie są pochlebne hehe
   W dzisiejszym stroju dnia chciałam ponownie zaproponować Wam coś w kolorze neonowego pomarańczu, bo choć do tej pory nie za bardzo lubiłam aż tak wyraziste kolory, to w tym sezonie dałam się zmanipulować modzie i powiem Wam, że nie żałuję! W mojej szafie zaczynaja królować wyraziste barwy, między innymi właśnie pomarańcz :) Wybrałam dwukolorową pomarańczową tuniczkę przełamaną klasycznym grafitem, a do tego bardzo uniwersalne bryczesy. Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego naszyjnika, który tak barzo Wam się spodobał ;) Co myślicie o mojej stylizacji? Będę baaardzo wdzięczna za każde słowo :)








Tunika - Reserved
Bryczesy - Stradivarius
Torba - Odji
Trencz - Cubus


Dziewczyny, dajcie proszę znać, co myślicie o moim stroju dnia!
Trzymajcie się cieplutko :)

16 komentarzy:

  1. A mnie strasznie podoba się trencz i... fryzurka. :)

    Może dodamy się do obserwowanych? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za i już dodaję :)

      Usuń
    2. Ok, dziękuję. :) A gdzie Ty masz ramkę obserwatorów?

      Usuń
    3. Na samej górze po lewej stronie :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Jasne, fajny blog :)
    Już dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje:) swietna tunika! Cena ramoneski to 48,9 Euro

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześwietną figurę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękny naszyjnik! Trochę przypomina mi mój żyrandol ;) ale uwierz, bardzo mi się podoba. Ale jakoś średnio wygląda z tą tuniką - ona przez to łączenie kolorów wygląda w moich oczach na sportową. Musisz koniecznie spróbować założyć ten naszyjnik do jakiegoś gładkiego sweterka, na pewno będzie genialnie wyglądać ;)
    Wrocław pozdrawia Wrocław!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to masz bardzo ładny żyrandol :D a tak na serio, to na pewno spróbuję połączyć go ze sweterkiem, bo może z tego wyjść coś bardzo fajnego :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. świetne stylizacje :) masz piękną figurę! pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw na co dzień, jednak naszyjnik bym zmieniła. Jest ładny ale do tego stroju niezbyt pasuje :) Jednak ważne, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look !, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna tunika :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest świetny ! Szukam czegoś takiego, ale w czarnym kolorze ;) Agnieszka również pozdrawia Agnieszkę ;)

    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/2012/04/you-da-one.html

    OdpowiedzUsuń