wtorek, 10 kwietnia 2012

Miętowy look!

Cześć dziewczyny! Jak Wam minęły święta? W moim przypadku były bardzo aktywne i pewnie odpocznę sobie dopiero po nich, ale cóż, przynajmnej się nie nudziłam ;)




W dzisiejszym stroju dnia chciałabym Wam pokazać to, co chyba wszystkie blogerki uwielbiają w tym sezonie, a mianowicie miętowy look połaczony z pastelowo niebieskimi spodniami, perłowymi bransoletkami i modnymi w tym tym sezonie zółtym kolorkiem na paznokciach ;) Osobiście bardzo lubię miętowy kolorek, bo kojarzy mi się nie tylko z wiosną, ale też świeżością ;)
Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba moja stylizacja, bo z każdego komentarza mam radości co nie miara! Trzymajcie się ciepło!




Bluzeczka - Cubus
Tregginsy - Stradivarius
Naszyjnik - House
Bransoletki - Bershka

Trzymajcie się ciepło, dziewczyny!



23 komentarze:

  1. baardzo ładna, delikatna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bluzeczki bardzo mi się podoba. Gdybym miała do niej spodnie dobierać, raczej założyłabym czarne rurki. ;)
    Pozdrawiam !

    Ps. Zakochałam się w Marynarce z poprzedniej notki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do paznokci to ja lubię wzorki i intensywne odważne kolory....:)A co do outfitu, to śliczny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzeczka! uwielbiam miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do obserwowania mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie jesteś ubrana !:)
    Zapraszam u mnie 2 nowe notki :)) - Our Magicall World ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten sweterek! I ładnie Ci w takiej delikatnej kolorystyce, jakbyś jeszcze dała buty nude, to byłoby na medal:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywna stylizacja, jak najbardziej na tak ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. These photos are great! I'm new here... browsing around and decided to comment instead of lurk. :) I LOVE the look and feel of your blog so far- off to check out some more! Happy week, sugar! xo

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sttttrasznie mi się podoba ta bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne bluzeczka !!!
    super kolor :)


    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna bluzeczka! Kolor, krój, wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluzka :) piękny ma kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna bluzeczka, super stylizacja ;) Świetny blog! Miłego weekendu i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous top!!!! Love it:)

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mietowa bluzeczka - lovely:) pozdrawiam i dodaje sie:)

    OdpowiedzUsuń