środa, 18 kwietnia 2012

Malinowa sukienka z koła!

Tak jak zapowiadała, kolejny outfit to znów sukienka! Tym razem wybrałam bardzo popularny w tym sezonie model sukienki z koła. Moim zdaniem, jest to jeden z najbardziej kobiecych fasonów. Góra uwypukla biust, odcięcie w talii podkreśla najwęższą część naszej sylwetki, a poszerzany dół dodaje dziewczęcego uroku :) Połączyłam ją klasycznie z czarnymi rajstopami, botkami i znanym Wam już naszyjnikiem, który uwaga.... jest na sprzedaż! Jeśli któraś z Was byłaby nim zainteresowana, proszę o kontakt mailowy: theessenceostyles@gmail.com :) A co Wy, dziewczyny, sądzicie o mojej stylizacji? :)












Pozdrawiam i już teraz dziękuję za każdy komentarz! :)

11 komentarzy:

  1. świetna sukienka, boski naszyjnik:) wygladasz przeslodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest przepiękna! Ma cudny fason i kolor.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, mega kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka!♥

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you. Your collar is amazing and looks great with that dress.
    xx

    http://golden-mirrors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ardzo podobaja mi sie te buty! :)



    Zapraszam do siebie i pozdrawiam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za komentarz, wyglądasz przeuroczo w tym zestawie :) Sukienka jest śliczna, jak dla mnie wszystko na wielkiego +

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń