piątek, 6 kwietnia 2012

Dziewczęcy floral!

Cześć, dziewczyny! Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Ja w tym roku spędzę je wyjątkowo aktywnie, na co już teraz się cieszę!




W dzisiejszej stylizacji, obok znanej Wam już pomarańczowej marynarki, wystąpiła śliczna tunika z modnym w tym sezonie motywem typu floral. Do tej pory nie eksperymentowałam z kwiatowymi wzorami, ale w tym roku postanowiłam zaryzykować :)  Dodatkiem do stroju są klasyczne zakolanówki i moje ulubione czarne koturny ;) Jak Wam się podoba mój strój dnia? Jeśli macie jakieś sugestie czy też pomysły na stylizacje, piszcie! Bardzo chętnie dowiem się, w czym chciałbyście mnie zobaczyć :D
Do zobaczenia!





P.S. Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy zostawią po sobie słówko komentarza ;)

25 komentarzy:

  1. Strój bardzo mi się podoba, ale wydaje mi się,że fajniejsze byłyby zakolanówki np w kolorze Twojej marynarki, bo mam wrażenie,że buty z tymi zakolanówkami kolorystycznie się zlewają :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:) sukienka jest cudowna i podoba mi się połączenie z marynarką:) ja właśnie robię pisanki:D może masz ochotę na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw. Śliczna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ujęcia. Jesteś śliczna. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuję :) czekam na rewanż ;)

      Usuń
  5. żartujesz:D? zrób temu sobowtórowi zdjęcie, chce to zobaczyć, hahah!
    śliczna sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładniutko wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo wyglądasz :) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór kwiatowy

    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta marynarka :) i moje ulubione zakolanówki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, delikatny, kobiecy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz :) zgadzam się też z jedną tu opinią, że buty mogłyby bardziej kontrastować w całym zestawieniu. Zapraszam do mnie! Nowy post :)

    http://mintintrigue.blogspot.com/2012/04/come-to-me-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zestawienie - paseczek jest jak wisienka na torcie:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zestawienie - paseczek jest jak wisienka na torcie:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz. Bardzo fajna marynarka:) I podobają mi się zestawy z zakolanówkami, chyba muszę sobie w końcu takie zakupić:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. girl you have GREAT style! and some amazing legs!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. plus za marynarkę w tak soczystym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny kolor marynarki :)
    aha ta iglica :P w lecie uwielbiam chodzić na pergolę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw.
    Nie wiem czemu nie chce mi dodać komentarza do następnego postu, a chciałam napisać, że świetną masz ta miętową bluzkę. Szukam bluzki, tuniki lub żakietu w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukieneczka jest śliczna :)Zapraszam do mnie -też dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :)

    szyciemarti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna marynarka! Sukienka również przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń