niedziela, 22 kwietnia 2012

Chcę to mieć!

Cześć, dziewczyny! Wszystkie dobrze wiemy, ża każda z nas niemalże codziennie widzi jakieś ciuszki czy dodatki, które w głowie stają się tymi, które koniecznie chciałabyśmy mieć w swojej szafie :) Jeśli chodzi o mnie, to ciągle marzę o powiększeniu swojej szafy o rzeczy w pastelowych kolorach. Dzisiaj prezentuję Wam te, które wyjątkowo wpładły mi w oko :) A Wy o czym marzycie? ;)



Już jutro kolejny strój dnia i ja znów w.... sukience :)
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. zdjęcia są fantastyczne <3 Jak ja bym chciała się wybrać na zakupyyy. <;

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są boskie! Tylko modelka w spódniczce z baskinka ma ją pogniecioną:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! ale sama dopiero teraz to zauważyłam :)

      Usuń
  3. wooow genialna kolekcja ;) ajajj ;)) mohito ma naprawde cudowne rzeczy ;) i clakiem niedrogie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tyle......................................................................to jest megaaaaaaaaaaaaaaa cudowneeeeee!Chę mieć te ciuchy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń