wtorek, 3 kwietnia 2012

Błękitne tregginsy!

   W dzisiejszej stylizacji postanowiłam postawić na wygodę i typowo miejski szyk. Choć nigdy nie byłam zwolenniczką jasnych jeansów, to po zakupie tregginsów w Stadivariusie zmieniłam zdanie, tym bardziej, że mają śliczny błękitny kolorek i doskonale komponują się z moimi nowymi szpilkami z motywem ponadczasowej panterki! Mam nadzieję, że mój strój dnia spodoba się także Wam. Dajcie mi o tym znać :) Pozdrawiam i życzę udanych przedświątecznych przygotowań ;)










Dajcie proszę znać, co myślicie o takim dość prostym, ale w mojej opinii ciekawym połączeniu :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw. Marynarka ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka *.*
    PS:obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki super, śliczny kolor, dałabym jedynie gładki t-shirt, marynarka tez ma ładny odcień!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. do tej marynarki i butów włożyłabym jednak ciemne lub czarne dżinsy, ale marynarkę chętnie bym Ci skradła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukaj na allegro albo na szafie a ostatnio widziałam podobne w romwe i bershce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, będzie mi bardzo miło.
    plus dla Ciebie za Wrocław :))!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, moim zdaniem jest to bardzo fajna stylizacja. Marynarka dodaje stroju całego uroku.
    dodaję do obserw. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię motyw panterki
    masz świetną figurę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hihihi :)
    świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten look :) jedynie szpilki zmieniłabym na czarne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. czy to galeria dominikańska???
    PS masz właczoną weryfikację obrazkową do dodawania komentarzy, możesz ja szybko wyłączyć, pisałam o tym u siebie w drugim poście z marca :)

    OdpowiedzUsuń