poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Beige dress!

Jak cudownie poczuć słoneczko na twarzy, posłuchać śpiewu ptaków i cieszy się otaczającą nas zielenią! Tak, mamy w końcu prawdziwą wiosnę!


W dzisiejszej stylizacji raz jeszcze postawiłam na sukienkę i wszelkiego typu kobiece dodatki, zaczynając od naszyjnika przez żakiet aż po szpilki w nietypowym, bo białym kolorze. Nie wiem jak Wam, ale mnie stylizacja ta bardzo przypadła do gustu. :) Jest lekka, wiosenna i bardzo wygodna, a to przecież w stroju najważniesze :)
Podzielę się też z Wami wieścią: zamówiłam nowy piękny naszyjnik i mam nadzieję, że niebawem zawita do mnie listonosz i będę mogła Wam go pokazać :) Już nie mogę się doczekać! 





Sukienka - H&M
Żakiet - Mosquito
Szpilki - Centro
Naszyjnik - no name

Jak Wam się podoba moja stylizacja? Nie ukrywam, że każdy komentarz baaardzo mnie cieszy :)

10 komentarzy:

  1. ooo mój ulubiony naszyjnik <3 a sukienka bardzo ładna, dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyglądasz, ładna sukienka <3. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba Twoja sukienka :)
    zapraszam do mnie:http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie czerwieni z beżem trafione, piękna sukienka :)
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się podoba?! Jest piękna! Ty jesteś piękna! Taka elegancka i jednocześnie dziewczęca <3 Można się zakochać! :-) Pozdrawiam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka śliczna kobieca sukienka!
    uwielbiam beże, bardzo udana stylizacja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest śliczna!:) uwielbiam takie neutralne kolory:)

    zapraszam, choć dopiero zaczynam http://catalina-modabelleza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno, ale Ty śliczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń