wtorek, 27 marca 2012

Pierwsze koty za płoty, czyli stroj dnia po raz pierwszy! ;)

   Cześć Wam wszyskim! ponoć początki są zawsze najgorsze, ale mając u boku świetnego fotografa, nic nie jest tak straszne, jak mogłoby się wydawać :) Mowa oczywiście o mojej pierwszej stylizacji, którą chciałabym Wam dzisiaj przedstawić. 


   Choć we Wrocławiu było dziś naprawdę ciepło, to wiatr był  na tyle silny, że ciężko było mi okiełznać fryzurę, co na pewno zauważycie na fotkach, ale cóż, chyba i tak jestem zadowolona z efektu ;) Przynajmniej jak na pierwszy raz ;) A co Wy myślicie o moim stroju dnia? Czekam na Wasze opinie i do.... napisania!








Spódniczka - Orsay
Sweterek - Orsay
Torba- Odji
Bluzeczka- Monaco
Naszyjnik - no name
Jak Wam się podoba? ;)

16 komentarzy:

  1. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    zapraszam serdecznie
    fajny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica jest cudowna, sama na taką poluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja , najbardziej podoba mi się spódnica . Jesteś bardzo ładna ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw :)
    +zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję wszystkim za miłe słowa :) na początku są one niewykle ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dałabym tylko rajstopy bez wzorkow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetną kolię i jesteś bardzo ładna!:D:)
    uwierz mi że warto sobie posleekować, po raz pierwszy nie jestem zawiedziona:D:D:D
    powodzenia w prowadzeniu bloga pięknoto!:)

    ps. usuń weryfikację obrazkową bo w przyszłości nie będę Ci mogła komentować bo bardzo często mi to nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie za dużo różnych motywów w jednej stylizacji jesli mam być szczera, ale czekam na więcej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :) dla mnie szczerość liczy się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosisz - masz! ;D Śmiało możesz u mnie wyrzucać z siebie głębsze interpretacje - będzie mi bardzo miło z tego powodu - serio ;D
    Odnośnie prowadzenia bloga, to życzę Tobie powodzenia i wytrwałości:)
    Dobra rada : zdjęcia przy innym świetle, albo dobra obróbka programem, bo na bank kolor bluzki jest zdecydowanie ładniejszy niż na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoooo, ja pragnę taki naszyjnik! <3 Piękny, piękny! Podobnie jak właścicielka :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pomarańcz bardzo Ci pasuje... To Twój ulubiony kolor? xD Ogólnie bardzo ładnie i kobieco w nim wyglądasz. A trzeba podkreślać naszą kobiecość xd Poza tym piękna biżuteria na wszystkich pokazanych tu "stylizacjach". Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny naszyjnik :) zapraszam do mnie. www.mintintrigue.blogspot.com
    Też jestem nowa, więc wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przejrzałam kilka wpisów i jesteś z Wrocławia miło spotkać tutaj drugą Wrocławiankę, na początku myślałam, że jest nas strasznie mało w blogosferze jednak ostatnio trafiam na coraz szerszą grupę ;)))

    OdpowiedzUsuń