czwartek, 29 marca 2012

Orange jacket!

    Cześć dziewczyny! W pierwszej kolejności chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy zajrzeli na mojego bloga, a jeszcze bardziej tym, którzy pokusili się o krótki komentarz :) Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne!


    Niestety dzisiaj we Wrocławiu nie czuło się wiosny, a raczej jesień... osobiście marzyłam już o cieplutkich dniach i słońcu za oknem, ale cóż, chyba na taką pogodę będziemy musiały jeszcze poczekać ;) Przygotowując zdjęcia dzisiejszego stroju dnia musiałam nieźle mobilizować się do tego, by zdjąć płaszczyk i mam tylko nadzieję, że się nie pochoruję:)


   Do dzisiejszej stylizacji wybrałam moją ulubioną ostatnio marynarkę, którą miałyście już okazję zobaczyć w moim pierwszym wpisie. Która zgadnie, jak to marka??? Pytanie nie jest chyba zbyt trudne :) To dość klasyczny zestaw typu casual, ale mnie się podoba :) A Wam?





Bokserka - House
Spodnie - Bershka
Marynarka - ??? :)



Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem ;)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne polaczenie kolorów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się kolor marynarki, taki niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny zestaw, moze taki bardziej jesienny ze wzgledu na kolory, ale mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog!!! If you want take a look at my blog!!! Follow each other on GFC and Bloglovin?? Let me know!!! I follow you back of course!!! Kiss :D

    http://thefashionscan.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za odwiedziny u mnie.
    śliczna marynatka, stylizacja bardzo ładna, codzienna,
    podoba mi się kolorystyka... poobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze :) Fajnie jest poczuć się częścią społeczności blogowej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka świetna :) Obstawiam, że to Zara lub Bershka.

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety pudło :D zgadujcie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolor marynarki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny żakiet, ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie bokserki, proste z kieszonką i guziczkami <33 :)
    a jeśli chodzi o lakier to 1 warstwa jest słabiutka ale dam 2 lub 3 i świetnie kryje :)

    pozdrawiam cieplutko :) :*

    OdpowiedzUsuń