niedziela, 25 marca 2012

Greetings!

    Cześć, dziewczyny! Mam na imię Agnieszka i postanowiłam założyć bloga, który ma bawić, cieszyć, a także inspirować wzystkich zainteresowanych modą, nowymi tendami, ale przede wszystkim kochających styl, bo przecież tylko on pozostaje wtedy, gdy moda przemija :)

   Każda z nas lubi zakupy, perfekcyjnie przygotowane stylizacje i zabawę tym, co z dnia na dzień przynosi nam "wielki" świat mody. Nie wszystkie jednak wiemy, co kupić i co z czym połączyć, by za  nieduże pieniądze móc olśniewać i przykuwać uwagę innych. Która z nas tego nie lubi! 

   Na Theessenceofstyles chciałabym Wam pokazać, jak uniknąć zakupowych pomyłek, w jaki sposób wybierać rzeczy, które będą nie tylko modne, ale także eleganckie i stylowe. Mam nadzieję, że moje wskazówki i stylizacje będą dla Was tylko inspiracją, bo powszechnie wiadomo, że każda z nas jest inna i ma swój styl, przez co świat jest tak piękny :)

Oto ja, Agnieszka
    Na dziś to tyle słów wstępu :) mam nadzieję, że blog ten będzie zabawą nie tylko dla mnie, ale takze dla Was!


Trzymajcie się ciepło :)

3 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekamy na Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej kopertówce :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń