sobota, 31 marca 2012

Beżowy oversize!

 Cześć dziewczyny! co u Was słychać? Ja mój dzisiejszy strój dnia skomponowałam w sumie przypadkiem szykując się na wieczór w kinie ;) By the way polecam Wam film Zaginiona, ale przede wszystkim Igrzyska śmierci ;) Ale przejdzmy do stroju dnia, bo chyba o nim powinna być mowa :)
  W dzisiejszym outficie postawiłam na swobodny  i wygodny ubiór: bryczesy, beżowy oversize przewiązany szerokim paskiem w podobnej kolorystyce i czarne klasyczne botki. Powiem Wam szczerze, że uwielbiam bryczesy, ale bardzo ciężko jest mi do nich coś ciekawego dobrać. Moźe Wy mi doradzicie i napiszecie, z czym łączycie tego typu spodnie? Będę baaardzo wdzięczna ;)


Bryczesy - Stradivarius
Bluzka - Bershka
Pasek - Stradivarius
Naszyjnik - House
Tobra - Galeria mody

7 komentarzy:

  1. uwielbiam oversize, a ostatnio zauroczona jestem kolorem beżowym ;) wszystko co opada na jedno ramię też mi się podoba! ;d zmieniłabym tylko pasek na węższy, ale to dlatego, że ja nie przepadam za paskami ;d
    Wiem jakie początki są trudne, dlatego obserwuję i będę zaglądać, sama też zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba ;)) Obserwuję ! ^.^

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;) Aktualnie konkurs do wygrania śliczna bransoletka.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzeczka:)






    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka :) no i ten pasek <3

    http://skyes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :) są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz!!
    Blogowanie może wciągnąć i to bardzo ;) Bluzeczka jest fajna ale ten pasek mi tu nie pasuje, dałabym cieńszy i w delikatniejszym kolorze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty chudzinka jesteś :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń